Je vraagt je misschien af of ik met bijzondere reeksen bezig ben. Of dat ik niet meer kan tellen. Of misschien heb ik last van dyscalculie. Maar nee, (bijna) niets van dit alles.
Ik kreeg laatst het bekende lijstje met meerwerken onder ogen. De collega had keurig in de mail alle meerwerken benoemd met onderwerp en bedrag en of het al goedgekeurd was. Nog niet eens een Excel lijstje, maar gewoon opgesomd in de mail.
En ergens halverwege stond een nummer met een vraagteken erachter. Het meerwerk moest er zijn volgens de nummering, maar waar het over ging? Geen idee.
Naast het feit dat het nogal wat werk kost om dit lijstje bij te houden, is het grootste risico dat er een meerwerk tussendoor glipt.
Gelukkig kreeg ik later van de aannemer een overzichtje van de meerwerken en was het mysterie van het ontbrekende nummer opgelost.
De aannemer had een mooi systeem waar hij zijn meerwerken in kon bijhouden, maar vervolgens moest alles per mail worden verstuurd. En overzicht van het totaal van de bedragen wordt ook ietwat lastig in een opsomming in een mail.
Hoe handig zou het zijn als je een systeem hebt waar beide partijen in werken? Dit is het unieke van THRECS:
1. Beide partijen kunnen een meerwerk indienen;
2. De status van de meerwerken is ondubbelzinnig duidelijk;
3. Het goedkeuringsproces gaat via het platform;
4. De acties voor iedereen staan keurig gesorteerd op prioriteit (bij de betreffende persoon);
5. Alle bijbehorende stukken kunnen worden “meegestuurd” binnen hetzelfde platform.
En in een handig dashboard zie je ook nog eens wat het totaal bedrag is van de goedgekeurde meerwerken ten opzichte van het oorspronkelijke budget.
Ben jij nieuwsgierig geworden hoe THRECS eruit ziet? Boek dan nu een online demo in! Wil je liever eerst bellen of mailen met het team van Ycontrol? Dat kan uiteraard ook! Mail naar info@threcs.com of bel naar 078 30 39 899, dan helpt één van onze specialisten jou verder met jouw vraag.
Wij horen graag hoe wij je kunnen helpen!
Wil je al mijn blogs en inzichten lezen? Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief.