Chaos? Love it!

Heb je een vastgelopen project en weet je team niet meer wat er moet gebeuren?

Ik identificeer wat er gedaan is, wat er moet gebeuren en welke keuzes er gemaakt moeten worden.

Is je meerwerk administratie een onoverzichtelijke berg geworden? Ik help je met opruimen, prioriteren, begroten en zorgen dat jij en je opdrachtgever weer overzicht hebben!

Om dat overzicht te krijgen (en te houden) gebruik ik uiteraard het meerwerkportaal! Een handige tool waarin je de meerwerken kan bijhouden zowel naar je opdrachtgever als naar je onderaannemers. Met handige dashboards en een actielijst waarin al jóuw acties staan. Hoef je niet meer in je Excel op zoek te gaan wat je nou ook alweer als eerste moest doen. Gemak dient de mens toch?

Het screenshot hieronder geeft een idee hoe je jouw projecten en acties terug kunt vinden in Meerwerkportaal:

Chaos? Love it!

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je de rest ook zien, boek dan vrijblijvend een online demo in.

Chaos? Love it!

Uiteraard heb jij al jouw projecten volledig op orde maar misschien kan je toch wat hulp gebruiken of weet je iemand anders die deze hulp wel kan gebruiken? Bel of mail mij via carmen@ycontrol.nl of 0625216157.

Een gemist meerwerk kost vaak meer geld dan hulp inhuren 😉. Mijn tool en ik verdienen zich naadloos terug!